Romy Monteiro is een gelukkige vrouw. Ze straalt opnieuw en ze staat erg tevreden in het leven. Dat komt vooral door een samenloop van omstandigheden.
“Ik woon op een lekkere plek in Amsterdam, ik heb veel aan mezelf gewerkt en ik heb aan zelfontwikkeling gedaan. Ik heb fantastische vriendinnen en voel me heel geliefd”, zegt Romy in Weekend.
Er is een periode geweest waarin Romy zich minder goed in haar vel voelde en waarbij ze het mentaal wat moeilijker had.
“Misschien dat ik me daardoor extra voel hoe fijn het is dat ik nu wel lekker in mijn vel zit. En het zijn nog niet eens heel grote factoren waar ik het nu over heb.”
De afgelopen maanden heeft Romy therapieën gevolgd, veel therapieën. Ik ben echt diep gegaan. Met een therapeut heb ik de afgelopen jaren verschillende therapieën gedaan, inner child, EMDR, noem het maar op.”
Dat alles vond Romy op dat moment heel erg nodig omdat ze er helemaal doorheen zat. Er moest iets gebeuren.
“Ik raad mensen wel aan het veel eerder te doen. Niet als je al een driedubbele burn-out hebt, overspannen bent en het gewoon allemaal niet meer zitten. Ik had het nodig om eruit te komen.”

